Δημοσιεύσεις

Ο ρόλος του οικογενειακού ιατρού και η αξιολόγηση του από τον ασθενή

  • PDF
Βασική προτεραιότητα της μεταρρύθμισης ενός συστήματος υγείας είναι η δημιουργία μιας αποτελεσματικής Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Η πραγματοποίηση της προτεραιότητας αυτής θέτει νέες και διευρυμένες απαιτήσεις από τον οικογενειακό γιατρό.
Βασικό κριτήριο για τη γενική επαγγελματική αξιολόγηση του οικογενειακού γιατρού είναι η γνώμη αλλά και η ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες από αυτόν υπηρεσίες.
Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα δεδομένα έρευνας που πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2001 σε τρεις πόλεις της Ελλάδας (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Σέρρες) και δύο της Βουλγαρίας (Σόφια – Φιλιππούπολη), σε τυχαία επιλεγμένο κοινό ασθενών.

Περισσότερα...

Μεταρρύθμιση στην Υγεία εν αγνοία των ασφαλισμένων

  • PDF

Ενα χρόνο μετά την παρουσίαση του πρώτου νομοσχεδίου για τη μεταρρύθμιση στην Yγεία, περισσότεροι από 4 στους 10 Έλληνες δηλώνουν πως δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτε για το τι θα αλλάξει στο EΣY.

H ανακοίνωση του σχεδίου μεταρρύθμισης στον χώρο της υγείας, άνοιξε τους ασκούς του Aιόλου, αφού σύμφωνα με τους πολίτες υπάρχουν αντιρρήσεις τόσο από τους γιατρούς, όσο και από τις αδελφές νοσοκόμες, σε ποσοστό 38% και 40% αντίστοιχα, κάτι που θεωρείται κακή προϋπόθεση για την επιτυχία του εγχειρήματος.

Eπιπρόσθετα, σε ποσοστό 51%, οι Έλληνες πιστεύουν ότι η κατάσταση στον χώρο της υγείας την τελευταία 5ετία, έχει γίνει χειρότερη ή δεν έχει αλλάξει τίποτε ουσιαστικά.

Tα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποίησε ο γιατρός και υποψήφιος διδάκτορας στη διοίκηση Nοσοκομειακών Mονάδων, στην έδρα Kοινωνικής Iατρικής και Διοίκησης Nοσοκομειακών Mονάδων του Iατρικού Πανεπιστημίου Σόφιας - Bουλγαρίας κ. Kωνσταντίνος Σ. Πασχαλίδης.

Περισσότερα...

Τα φοιτητικά έντυπα στο χρόνο

  • PDF

Το προφίλ των φοιτητικών περιοδικών άρχισε να αλλάζει στα μέσα της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές της δεκαετίας του ’90 έγινε αγνώριστο! Απομακρυνόμενο από τις παραδόσεις πειθαρχίας των πολιτικών παρατάξεων στα Πανεπιστήμια και το «στρατεύσιμο» κομματικό λόγο υιοθέτησαν τις αρχές του MARKETING και της διαφήμισης.

Πολλά φοιτητικά περιοδικά ξεφύτρωσαν σχεδόν σ’ όλες τις σχολές και τα τμήματα. Τα χαρακτηριστικά τους ήταν μοναδικά! Το καθένα του είχε και έχει τον τρόπο του να εκφράζεται, να βρίσκει διαφημίσεις, χορηγούς, να επιβιώνει, να μεταλλάσεται σε ομάδα ή και να κλείνει!

Το «Sofia Times» πρωτοστάτησε στην αναζωογόνηση αυτού του χώρου. Με δύο εκδηλώσεις στο ενεργητικό του για τα φοιτητικά έντυπα κατέγραψε τη φυσιογνωμία του φοιτητικού εντύπου και άνοιξε μία κουβέντα γύρω απ’ αυτήν.

Περισσότερα...

Εταιρία Μελέτης και Καταγραφής Απόδημου Ελληνισμού

Ακολουθήστε με στο Twitter